
Με μια εντυπωσιακή παρουσίαση στο μέγαρο Amalias 36 έγινε, την Πέμπτη 30 Μαρτίου, η αποκάλυψη της νέας εποχής για το EMPIRIA Group (πρώην Kanava Hotels & Resorts), τον ξεχωριστό όμιλο ξενοδοχείων του Αντώνη Ηλιόπουλου και της Κάλιας Κωνσταντινίδου.
Το "παρών" στην παρουσίαση του νέου ονόματος και λογότυπου έδωσε σύσσωμος ο δυναμικός κλάδος του ελληνικού Τουρισμού, με επικεφαλής τον αρμόδιο υπουργό Βασίλη Κικίλια και την υφυπουργό Σοφία Ζαχαράκη,
Όπως τόνισαν οι ιδρυτές κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, μπροστά σε ένα κοινό εξεχόντων φίλων και συνεργατών από την οικογένεια του τουρισμού και τον ευρύτερο επιχειρηματικό τομέα, "Είμαστε πρωτοπόροι στην παροχή εμπειριών υψηλού επιπέδου. Για εμάς η λέξη Empiria, δε μεταφράζεται και δεν εξηγείται απλά με τη έννοια "εμπειρία". Την αντιμετωπίζουμε σαν κάτι πολύ περισσότερο, κάτι πολύ μεγαλύτερο, ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Κάτι σαν αυτό ακριβώς που προσφέρουμε. Μοναδικές, αξέχαστες εμπειρίες".
Και συμπλήρωσαν: "Δημιουργούμε χώρο για τη χαρά. Αυτός είναι ο σκοπός μας, ο στόχος μας, το κίνητρο πίσω από ό,τι κάνουμε. Είναι ο λόγος που υπάρχουμε. Η κινητήριος δύναμη που μας εμπνέει και μας καθοδηγεί σε κάθε μας κίνηση. Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος. Να είμαστε οι ηγέτες στην τέχνη της φιλοξενίας. Να προσφέρουμε, σταθερά και αδιάλειπτα, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου τέτοιες που να έχουν τη δύναμη να αναβαθμίζουν κάθε εμπειρία φιλοξενίας ξεχωριστά".
Το λογότυπο
Για το λεκτικό κομμάτι του λογότυπού, χρησιμοποιήθηκε μια μοναδική γραμματοσειρά, κλασική και στιβαρή, με σύγχρονη όμως αίσθηση και εφαρμόστηκε πάνω σε μια ξεκάθαρη και ζωντανή χρωματική παλέτα, που φέρνει μία νεανική φρεσκάδα στο λογότυπο. Ο λογότυπος συνοδεύεται από ένα ανάλαφρο και ξεκάθαρο σύμβολο, ένα γραφιστικό που έχει αντλήσει την έμπνευσή του από την ελληνική μυθολογία, αλλά και τα οργανικά σχήματα και τις φυσικές καμπύλες που συνθέτουν το περιβάλλον των ξενοδοχείων του EMPIRIA Group. Πρόκειται για μια σύγχρονη εκδοχή του συμβόλου για την Τηθύ, κόρη του Ουρανού και της Γαίας, θεότητα της θάλασσας και των στοιχείων της φύσης. Αυτό το μικρό κύμα μαζί με τη σπίθα, τοποθετήθηκε δίπλα στο όνομα EMPIRIA για να υπενθυμίζει τη νησιωτική ταυτότητα του Ομίλου και τη βαθιά σύνδεσή του με το φυσικό περιβάλλον που φιλοξενεί τα ξενοδοχεία του. Όπως τα δύο αυτά στοιχεία τοποθετούνται δίπλα στο όνομα, ολοκληρώνουν το λογότυπό ανάλαφρα, με έναν συμβολισμό ανάτασης. Τα χρώματα που χαρακτηρίζουν την εταιρική ταυτότητα είναι αυτά του ξύλου, της θάλασσας, της άμμου, αλλά και του ήλιου, της γης και της βλάστησης, όλα επιλεγμένα για να τονίσουν την βαθιά σύνδεση του EMPIRIA Group με το φυσικό του περιβάλλον.
Δες φωτογραφίες από την παρουσίαση του νέου ονόματος και λογοτύπου του EMPIRIA Group!