
Ο Νίκος Πολυδερόπουλος μίλησε αποκλειστικά στον "Τηλεθεατή" για τον ρόλο του ταλαιπωρημένου αλλά έντιμου και ευαίσθητου "Σταυρινού" στο "Μαύρο Ρόδο".
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΣΤΗ ΧΡΥΣΑ ΠΑΧΟΥΜΗ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟ YUPIII!
Θα δεχτείτε την πρόταση της Γιάννας να το σκάσετε μαζί από το χωριό;
Θα φύγω από το χωριό, αλλά μάλλον χωρίς τη Γιάννα. Πραγματικά, δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει το τέλος.
Οι πρώτες σας σκέψεις όταν διαβάσατε το σενάριο του "Μαύρου ρόδου";
Στην Ελλάδα έχουμε ένα μειονέκτημα: κλείνουμε μια τηλεοπτική δουλειά, για την οποία παίρνουμε στα χέρια δύο επεισόδια, και δεν γνωρίζουμε ποτέ πού θα οδηγήσει. Αυτό είναι ένα αρνητικό στοιχείο. Γίνονται πολλές δουλειές αυτή τη στιγμή στην τηλεόραση και υπάρχει δουλειά για πολύ κόσμο, αλλά βλέπουμε πολλές σειρές να κόβονται και πολλούς ανθρώπους να μένουν άνεργοι. Χρειάζεται μια καλύτερη προσέγγιση σεναρίου, με το να υπάρξει ένας σκηνοθέτης και ένας σεναριογράφος και να πουν "έχω αυτό το έργο και είναι 150 επεισόδια, πάρτε τα”. Οπότε ο ήρωας να μπορεί να διαβάσει ένα ρόλο και να τον βγάλει εις πέρας, έχοντας εικόνα από το πρώτο επεισόδιο πώς θα καταλήξει στα 150 επεισόδια. Αυτή τη στιγμή παίρνουμε δύο επεισόδια και ο Θεός βοηθός για το τι θα προκύψει στην πορεία.
Ακμάζει η μεταφορά των βιβλίων στην ΤV;
Όπου παίρνουν ένα βιβλίο το βάζουν κάτω και του αλλάζουν τα φώτα. Ανάλογα με το τι θέλει το twitter, γράφεται το σενάριο μιας σειράς. Το βιβλίο του "Μαύρου ρόδου” δεν έχει καμία σχέση με τη σειρά που κάνουμε. Λάτρεψα τον "Μαέστρο”, τη δουλειά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, γιατί είχε συντονισμό, ωραία σκηνοθεσία, εξαιρετικό καστ, φωτογραφία, επιλογή χώρων -γι’ αυτό πήγε στο NETFLIX, ανοίγοντάς μας το δρόμο για τις επόμενες δουλειές. Πρέπει να κάνουμε κι άλλες καλύτερες δουλειές. Η