
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου υποδέχτηκε στο "The 2Night Show" της Δευτέρας την Μίρκα Παπακωνσταντίνου, η οποία μίλησε για την απόφασή της να ασχοληθεί με την υποκριτική, τον σημαντικό ρόλο που έπαιξαν στη ζωή της ο Δάνης Κατρανίδης και ο Ρήγας Αξελός αλλά και για τον ρόλο της στην επιθεώρηση "Τότε, Τώρα, Πάντα", που έγραψαν η Άννα Παναγιωτοπούλου και η Μαριανίνα Κριεζή το 1983.
Η δημοφιλής ηθοποιός ανέφερε αρχικά πως "Όταν έβλεπα πως ήταν γκρίζα η ατμόσφαιρα έριχνα λίγη χρυσόσκονη για να φτιάξω την ατμόσφαιρα μέσα μου. Εύκολο δεν είναι, όταν συμβαίνουν διάφορα πράγματα, με τα χρόνια. Δεν ξέρω αν θα ήθελα να ήμουν στην ηλικία των 20 ή 25. 40 θα ήθελα. Με τα χρόνια οι ανασφάλειες που είχες όταν ήσουν 13-15, σου ξαναέρχονται"
Αναφορικά με την παιδική της ηλικία, η Μίρκα Παπακωνσταντίνου σημείωσε ότι "Δεν ήμουν ένα παιδί χαρούμενο, ήμουν στριμμένο και αντιπαθέστατο… Γεννήθηκα στο σπίτι, στο Παγκράτι. Στο σχολείο έγραφα φανταστικές, ψεύτικες εκθέσεις ότι ανήκα σε ένα χωριό που είχε και βουνό και θάλασσα. Η αδερφούλα μου ήταν ένα χαρούμενο, όμορφο παιδί κι εγώ ένα ασχημούτσικο και πολύ στριμμένο. Χωρίς λόγο, γιατί εκμαίευα μια αγάπη που είχα. Την είχα την αγάπη σε υπέρμετρο βαθμό και κυρίως από τη μητέρα μου. Γυρνούσα όμως από το σχολείο και έφτιαχνα μια ιστορία ότι ήμουν στεναχωρημένη για να ασχοληθούν μαζί μου. Στην εφηβεία μου δεν έκανα επανάσταση. Ήταν εσωτερική και ήταν χειρότερη, γιατί αρχίζεις και ψάχνεις πράγματα που δεν υπάρχουν, που δεν ξέρεις αν τα θες και η ανασφάλεια στο φουλ".
"Ανέβαινα στο σχολείο να πω ποιήματα και έκλαιγα. Όσο η αδερφή μου χόρευε, μάζευε κόσμο, εγώ γινόμουν έξαλλη Όσα δε φτάνει η αλεπού… Ήθελα να το κάνω και δεν μπορούσα, με τίποτα. Λάτρεψα όμως το θέατρο και λατρεύω ακόμα το ραδιόφωνο… Έπαιξα σε μια παράσταση στο σχολείο γιατί ήθελα να κάνω κοπάνα. Τα γαλλικά τα είχαμε χειρότερα και από τα Λατινικά. Τα 3/4 της τάξης πήγαιναν στη Γαλλική Ακαδημία και έπαιζαν πιάνο και τραγουδούσαν. Καμία σχέση εγώ με αυτά. Αποφάσισε η καθηγήτρια των γαλλικών να κάνει παράσταση την Άγια Νύχτα και τη Γέννηση του Χριστού στα Γαλλικά. Οι συμμαθητές μου έχαναν μάθημα για την παράσταση. Ζήτησα να παίξω και έλεγα την Άγια Νύχτα στα γαλλικά και σε διέσχισα με πολύ δέος την αίθουσα και μου είπε η φιλόλογος να το κοιτάξω"
Στη συνέχεια, μιλώντας για την Ελλάδα του σήμερα, η γνωστή πρωταγωνίστρια υπογράμμισε πως "Είμαι στεναχωρημένη αλλά θέλω να σκέφτομαι το απαρέμφατο συνεχίζειν. Ήταν αλλιώς παλιά αλλά μην κάνουμε επανάσταση από το Παρίσι, την έκαναν τότε. Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι, ας το κάνουμε τώρα, εδώ, ο καθένας στον τομέα του. Δεν μιλάω για τα ακραία, τα τοξικά. Δεν τα αντέχει ούτε ο οργανισμός μου, ούτε ο χαρακτήρας μου. Δεν μπορώ την τοξικότητα, τη σκοτεινιά και τη μαυρίλα. Μαζί με αυτή την τοξικότητα υπάρχει και μια σκληρότητα, που επίσης δεν αντέχω. Αυτή αφορά τα οικονομικά και μια τεράστια γκάμα πραγμάτων. Εγώ δεν έκαναν επανάσταση, είμαι αντιηρωίδα και για αυτό μου αρέσουν αυτοί οι χαρακτήρες στο θέατρο"
"Όταν είπα στους γονείς μου ότι θα πάω στη δραματική σχολή, με αντιμετώπισαν με αδιαφορία. Ο πατέρας μου έφυγε το 1992 αλλά είχε προλάβει να με δει και ένιωθε περήφανος. Ο Γιώργος Ασημακόπουλος, ο σκηνογράφος, τον αποκαλούσε ναύαρχο, λόγω του παρελθόντος. Θυμάμαι με τι περηφάνια έβαζε τη στολή του ναυάρχου και είχε αποκατασταθεί ο βαθμός τους. Αυτό που του είχε μείνει και μου έλεγε ήταν πως "ένας ακαλλιέργητος, αμόρφωτος ήρθε και μου είπε 'σκύψε να σου βγάλω τα γαλόνια'. Του είχε μείνει όχι το ξύλο, όχι η κακοποίηση, αλλά αυτό" δήλωσε σε άλλο σημείο.
Μιλώντας για την προσωπική της ζωή, η Μίρκα Παπακωνσταντίνου σημείωσε πως "Υπήρξαν γύρω μου πολλοί σημαντικοί άνθρωποι. Ο Δάνης Κατρανίδης και ο Ρήγας Αξελός είναι οι άνθρωποι που είναι δίπλα μου και είμαι δίπλα τους. Είναι ωραίο να έχεις περάσει από όλα τα στάδια του ρινγκ, γιατί έτσι είναι ο έρωτας. Και πονάς και έχεις πονέσει τον άλλο. Όταν περάσουν όλα αυτά και μπορείς να εκτιμάς και να αγαπάς τον άλλον βαθιά, είναι πολύ σημαντικό. Αν μπορείς. Εγώ είχα αυτή την ευτυχία. Η συντροφικότητα παίζει ρόλο στη ζωή μου με μια ευρεία έννοια. Ο άνθρωπος που είναι δίπλα σου είναι πολύ σημαντικό πράγμα και δεν νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε μόνοι μας. Μην κοροϊδευόμαστε, οι φίλοι είναι φίλοι, ο ερωτικός σύντροφος είναι άλλο".
Τέλος, μιλώντας για το ρόλο της στην επιθεώρηση "Τότε, Τώρα, Πάντα", η γνωστή ηθοποιός ανέφερε ότι "Έχω να παίξω πολλά χρόνια. Πέρα από την Ελεύθερη Σκηνή, εγώ σταμάτησα το '87 και κάναμε με την Άννα Παναγιωτοπούλου μια πολύ ωραία δουλειά το 2023. Η επιθεώρηση είναι άχαρο και αχάριστο πράγμα, τελείως. Μπορεί να είσαι καταπληκτικός ηθοποιός αλλά μιλάς απευθείας στο κοινό κι αν αυτό που έχεις να πεις δεν ακουμπάει εκείνη την ώρα… Μου έχει συμβεί να είμαι στη σκηνή και να βλέπω θεατή να κοιτάζει το ρολόι του… Τώρα με πολύ συγκίνηση, κάνω ένα επιθεωρησιακό κείμενο της Άννας Παναγιωτοπούλου και η Μαριάννας Κριεζή, που είναι κλασικό. Το είχαμε κάνει το '83. Το είχαν γράψει και νομίζεις ότι είναι καλά γραμμένο τώρα για αύριο αλλά είναι τόσο αριστοτεχνικά γραμμένο"