
Η Μαρία Χατζηστεφανή, η μία από τους "Dragons" της εκπομπής "Dragons' den" του Ant1, βρέθηκε το βράδυ της Δευτέρας καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου στο "Τhe 2night show. Μεταξύ άλλων, η επιτυχημένη επιχειρηματίας αναφέρθηκε στην επαγγελματική της πορεία και στο πώς κατάφερε να πετύχει.
Όπως ανέφερε η ίδια: "Στην Αθήνα πήγα να σπουδάσω Αγγλική Φιλολογία αλλά δεν μου έφτανε. Άρχισα να στέλνω σε περιοδικά για part time δουλειά και περιέργως κάποιο μου απάντησε. Έμεινα 4 χρόνια στην Αθήνα και μετά πήγα στην Αμερική. Δούλεψα σε μία επενδυτική τράπεζα και έτσι πήγα στο Λονδίνο. Δεν με ενδιέφερε το αντικείμενο και δεν ήμουν πολύ καλή υπάλληλος οπότε κάποια στιγμή με κάλεσαν και μου είπαν "σε απολύουμε". Έπαθα ένα σοκ και ήμουν σαν να είχα πάθει ηλεκτροπληξία".
Έτσι, το γεγονός της απόλυσης στάθηκε αφορμή για εκείνη να ξεκινήσει να φτιάχνει τις δικές της καλλυντικές κρέμες, ξεκινώντας μέσα από το δωμάτιό της. Η ευκαιρία, ωστόσο ήρθε όταν της παρήγγειλαν 1000 κρέμες για τα Όσκαρ. Η Μαρία Χατζηστεφανή ανέφερε σχετικά: "Ήμουν πολύ καλή στο να κάνω έρευνα. Στο Λονδίνο ξεκίνησα από ένα δωμάτιο σε ένα δωμάτιο και έφτιαξα 500 κομμάτια και μετά τις πήρα και γύριζα από μαγαζί σε μαγαζί και περίμενα ποιοι θα το πάρουν. Με πήρε μια εταιρεία PR και μου ζήτησαν 1000 κομμάτια της "Rodial" για ένα πάρτι στα Όσκαρ. Εμένα 1000 κομμάτια ήταν η παραγωγή μου. Πήρα το ρίσκο, έκανα την επένδυση και τους τα έστειλα. Σε αυτή την χρονιά ήταν όλοι. Από τις Kardashian, την Jennifer Lopez, την Jennifer Aniston…Δεν υπήρχαν social media τότε, μιλάμε για πάνω από 15 χρόνια πριν. Όταν οι ηθοποιοί έδιναν συνεντεύξεις εκεί, τους ρωτούσαν τι χρησιμοποιούν κι εκείνοι έλεγαν τα γνωστά προϊόντα αλλά έλεγαν και κάτι περίεργο, γιατί ήταν ωραίο να λες και κάτι "περίεργο". Την επόμενη μέρα τα "Rodial" ήταν σε όλα τα περιοδικά στην Αμερική.Έτσι μας έμαθαν".