
Ο Burberry είναι ένα σύμβολο του βρετανικού στιλ. Το στιλ αυτό στο οποίο πρωταγωνιστούν οι καμπαρντίνες, τα καπιτονέ παλτό, τα αδιάβροχα και οποιοδήποτε πανωφόρι προστατεύει τους ανθρώπους απέναντι στα στοιχεία της φύσης. Ο Burberry μετράει 165 χρόνια αξιοπιστίας στην κατασκευή των ιδανικών πανωφοριών και από το 1856, το έτος της ίδρυσης του, δεν έχει σταματήσει να τροφοδοτεί την παγκόσμια αγορά με τα πιο αναγνωρίσιμα, δεξιοτεχνικά κατασκευασμένα outwears.
Η εξέλιξή του σ' ένα brand πολυτελείας που προσφέρει μόδα και σε άλλους τομείς εκτός από τα εξωτερικά ενδύματα, έχει φέρει τον Burberry ανάμεσα σ' αυτούς που διαμορφώνουν τάσεις και επηρεάζουν το πώς ντυνόμαστε σήμερα. Με καλλιτεχνικό διευθυντή, από το 2023, τον Βρετανό Daniel Lee, ο Burberry επιχειρεί τον εκμοντερνισμό του βρετανικού στιλ και επιλέγει για τις καμπάνιες του κυρίως πρόσωπα από τη Μεγάλη Βρετανία. Θέλοντας να τιμήσει τη μακρά κληρονομιά του σε πανωφόρια, ο Burberry λανσάρει μία ολοκληρωμένη ενέργεια – φόρο τιμής που περιλαμβάνει την καμπάνια, το άνοιγμα pop-ups σε παγκόσμιο επίπεδο, βιτρίνες και εκδηλώσεις μέσα στα καταστήματα, αλλά και μία αναβίωση του εικονογραφημένου αρχείου.

Το "It’s Always Burberry Weather" που υιοθετεί ως μότο είναι ένα slogan που εντοπίστηκε στα αρχεία του brand, το οποίο παραπέμπει στα στιβαρά χαρακτηριστικά των ενδυμάτων του και τον απρόβλεπτο βρετανικό καιρό. Στο επίκεντρο βρίσκονται 7 χαρακτηριστικά στιλ πανωφοριών, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί: η καμπαρντίνα, το Harrington τζάκετ, το puffer, το aviator, το καπιτονέ, το parka και το duffle.

Μία καμπάνια με πρωταγωνιστές σταρ και φόντο τη Μεγάλη Βρετανία
Φωτογραφημένη στο Λονδίνο και τη βρετανική εξοχή, η καμπάνια " It’s Always Burberry Weather" περιλαμβάνει μια σειρά από χιουμοριστικά καρέ και πορτραίτα. Το σκηνικό έχει τις ρίζες του στην ιστορία του Burberry και την ύπαιθρο. Το καστ της καμπάνιας φιλοξενεί αστέρια από τον χώρο της υποκριτικής, της μουσικής, της μόδας και του ποδοσφαίρου. Ανάμεσά τους, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός Olivia Colman, το διάσημο μοντέλο Cara Delevingne, ο βραβευμένος με BAFTA ηθοποιός Barry Keoghan, η Κινέζα ηθοποιός Zhang Jingyi, η βραβευμένη με βραβείο BRIT μουσικός Little Simz και οι ποδοσφαιριστές Cole Palmer και Eberechi Eze.


Κάθε ένας από τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας φωτογραφίζεται φορώντας ένα από τα εμβληματικά outwears του Burberry: η Olivia Coleman φοράει το ανανεωμένο καπιτονέ τζάκετ, ένα διαχρονικό σύμβολο του στιλ της βρετανικής υπαίθρου, και κατασκευασμένο στη νέα του εκδοχή από νάιλον με "διαμαντένια" ραφή και λεπτομέρειες από κοτλέ στον γιακά, τις μανσέτες και τις τσέπες. Η Cara Delevingne φωτογραφίζεται με φόντο το Λονδίνο και φορώντας το ανανεωμένο με lamp shearling Αviator τζάκετ, ενώ η Zhang Jingyi επιλέχθηκε για να ποζάρει με την iconic καμπαρντίνα, η οποία ενισχύεται στα πέτα της και τα hardwear υλικά της για καλύτερη προστασία στη βροχή. Η ράπερ και ηθοποιός Little Simz ντύνεται με το parka, το οποίο ανανεώνεται μέσα από μία κουκούλα με faux γούνα.

O πρεσβευτή του brand, Ιρλανδός ηθοποιός Barry Keoghan, ποζάρει για την καμπάνια με το puffer μπουφάν σε Burberry Check, που σχεδιάστηκε αρχικά για προστατεύει όποιον το φορά από ακραίες καιρικές συνθήκες, και το οποίο στη νέα εκδοχή γίνεται λειτουργικό χάρη στην κατασκευή από ελαφρύ νάιλον και το στρίφωμα με κορδόνι που κρατάει μακριά το κρύο. Ο ποδοσφαιριστής Eberechi Eze φοράει το casual Harrington τζάκετ, που έχει τις ρίζες τους στις βρετανικές υποκουλτούρες των 90s, κατασκευασμένο από αδιάβροχη καμπαρντίνα, ενώ o ποδοσφαιριστής Cole Palmer ντύνεται με το duffle, ένα στιλ πανωφοριού που φορέθηκε αρχικά από τα μέλη του βρετανικού ναυτικού, το οποίο έχει κατασκευαστεί από μαλλί και κασμίρ για προστασία από το κρύο και στα ξύλινα κουμπώματα του έχει σκαλιστεί το νέο μοτίβο B shield με έμπνευση από το logo Equestrian Knight Design.

