
Εάν χρειαζόταν να βάλουμε ένα όριο στην εξέλιξη που μπορεί να γνωρίσει η μόδα, δίχως αμφιβολία αυτό θα ήταν ακατόρθωτο. Όσο εμφανίζονται νέοι σχεδιαστές με δημιουργικά μυαλά όσο εξελίσσεται η κοινωνία και η τεχνολογία τόσο περισσότερες αλλαγές θα παρουσιάζονται ακόμα και στη βιομηχανία που αφορά στο στιλ και το ντύσιμο.
Η νέα εξέλιξη που γνωρίζει ο κόσμος της μόδας όμως είναι το Metaverse με όρους όπως οι επαυξημένη πραγματικότητα, NFTs και Διαδίκτυο 0.3 να κάνουν την εμφάνιση τους σε περιοδικά και sites μόδας, ανοίγοντας νέους κύκλους συζητήσεων. Πρόσφατα μάλιστα, ανακοινώθηκε η πρώτη Metaverse Εβδομάδα Μόδας, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 24 μέχρι τις 28 Μαρτίου μέσα από τον εικονικό κόσμο της Decentraland. Στη διάρκεια της, 55 brands μόδας, όπως οι Tommy Hilfiger, Donce & Gabbana, Etro και Gary McQueen πρόκειται να παρουσιάσουν τις εικονικές συλλογές τους στο εικονικό κοινό.
Ανάμεσα στα brands που θα συμμετέχουν στη Metaverse Εβδομάδα Μόδας είναι η Hogan, η ιταλική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1986 και μέχρι σήμερα είναι συνώνυμο της σύγχρονου design και της προσιτής πολυτελείας. Στη διάρκεια αυτής της τόσο high tech εβδομάδας μόδας στη Decentraland, το brand θα παρουσιάσει την Hogan Untraditional NFT Collection σε ένα πολύ ξεχωριστό Hogan-X after party στις 26 Μαρτίου. Στο πρόγραμμα του εν λόγω event μάλιστα συμπεριλαμβάνεται ο πρώτος χορευτικός διαγωνισμός που πραγματοποιείται σε εικονικό κόσμο. Παρουσιαστής πρόκειται να είναι ο διάσημος Dj Bob Sinclar.
Αυτό το NFT project της Hogan έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας το Braw Haus, ένα creative studio που ασχολείται με digital art και καλλιτέχνες, αναλαμβάνοντας να μεταφέρει την αισθητική και τα έργα τους στο metaverse. Μέχρι σήμερα έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως οι Silvio Rondelli, Yoann De Geetere, Linear, Vincent Ghiotti και Finn Berenbroek.
Η συλλογή που θα παρουσιαστεί στη Metaverse Εβδομάδα Μόδας είναι fun, edgy, σέβεται το DNA του brand, ενώ σε αυτή πρόκειται να δούμε την επανακυκλοφορία του πρώτου sneaker που κυκλοφόρησε η Hogan. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, το brand θέλει να κάνει το δικό του πέρασμα από το "παραδοσιακό” στο "μη παραδοσιακό” και από το "Διαδίκτυο 0.2” στο "Διαδίκτυο 0.3”. Μετά το τέλος του "Hogan-X” afterparty, τα NFT έργα του brand θα γίνουν διαθέσιμα στο κοινό στις 3 Απριλίου στο exclusible.com.