
"Υπάρχουν ταξίδια που μετατρέπονται σε θρύλους", με το μότο αυτό η Louis Vuitton μας συστήνει τη νέα Core Values καμπάνια της. Το δίδυμο που επιλέγει για να ενσαρκώσει το κεντρικό σλόγκαν δεν είναι άλλοι από τους κορυφαίους αθλητές του τένις, Roger Federer και Rafael Nadal, τους οποίους απαθανατίζει με τον φακό της η διάσημη φωτογράφος Annie Leibovitz, καθώς ανεβαίνουν στην κορυφή των Δολομιτών της Ιταλίας. Η καμπάνια ακολουθεί τους δύο αθλητές σε ένα ταξίδι φιλοδοξίας, αποφασιστικότητας και ανακάλυψης.
Roger Federer – Rafael Nadal: Αντίπαλοι στα τερέν, φίλοι στη ζωή
Σε ύψος 3.000 μέτρων, μακριά από την οικειότητα του γηπέδου, ο Nadal και ο Federer εμφανίζονται όχι ως ανταγωνιστές, αλλά ως σύντροφοι σε μια κοινή ανάβαση – ως μία οπτική μεταφορά του βαθύ αμοιβαίου σεβασμού και φιλίας που σημάδεψαν τη καριέρα τους, ξεπερνώντας τα εμπόδια που προέκυπταν μπροστά τους. Ο Federer έφερε το ρεκόρ του με 20 τίτλους Grand Slam και την απαράμιλλη κομψότητά του σε κάθε γήπεδο που πάτησε, ενώ τα 22 Grand Slam του Nadal, μεταξύ των οποίων και οι 14 κατακτήσεις του French Open, ήταν κάθε φορά επίδειξη κορυφαίας αθλητικότητας και δεξιοτεχνίας. Οι δυο αθλητές αντιπροσωπεύουν τις παράλληλες Οδύσσειες τους όπου από νεανικά θαύματα εξελίχθηκαν σε παγκόσμια είδωλα τα οποία έχουν εμπνεύσει αμέτρητο κόσμο από κάθε γενιά.
"Ξέρω πόσα σημαντικά είδωλα έχουν αποτελέσει μέρος αυτής της εκστρατείας, οπότε για μένα, είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανος, ειδικά που το μοιράζομαι με τον Roger – υπήρξε ο μεγαλύτερος αντίπαλός μου και σήμερα είναι στενός μου φίλος. Στην καριέρα μου, πέτυχα περισσότερα από όσα ονειρεύτηκα ποτέ, οπότε στο τέλος της ημέρας, η κληρονομιά από την άποψη των ανθρώπινων όντων είναι η πιο σημαντική αξία", εξηγεί ο Rafael Nadal. "Ήταν μια μοναδική ευκαιρία που δουλέψαμε σε αυτή την καμπάνια με τον Rafa. Αποτυπώνει το πώς από αντίπαλοι στο τέλος της καριέρας μας βρεθήκαμε ο ένας δίπλα στον άλλον, ήταν πολύ ωραίο. Και εδώ που βρισκόμαστε σήμερα, νομίζω ότι επίσης ενσαρκώνει τα πάντα: στην κορυφή των βουνών. Για εμάς είναι κάτι που έχει νόημα και είναι ξεχωριστό", λέει ο Roger Federer.
"Κόντρα" στον εντυπωσιακό καμβά της φύσης, η λήψη της Leibovitz παρουσιάζει το ζευγάρι να στέκεται ψηλά στην κορυφή του βουνού- ο Federer με το κλασικό σακίδιο πλάτης Monogram Christopher, ένα σύμβολο διαχρονικού στιλ που μοιάζει με τη δική του κληρονομιά στον αθλητισμό, και ο Nadal με την έκδοση Monogram Eclipse που αντιπροσωπεύει τη δύναμη και την επιμονή του.
Μαζί, απηχούν τις αξίες που αντηχεί κάθε σχεδιασμός της Louis Vuitton.
και κάθε καμπάνια Core Values: ένα ταξίδι πέρα από το φυσικό, μια δέσμευση
στην αριστεία και τη μετάδοση των ονείρων. "Έχουν περάσει 17 χρόνια από τότε που ξεκίνησα την πρώτη καμπάνια Core Values με τον Antoine Arnault και χαίρομαι που αναβιώνω αυτή την εμβληματική σειρά. Κάθε Core Values κεφάλαιο τιμά την κληρονομιά της Louis Vuitton στα ταξίδια, στη συνεργασία με εξαιρετικούς
ανθρώπους και της διάδοσης – τόσο σωματικής όσο και συναισθηματικής. Η συνεργασία με τον Roger Federer και τον Rafael Nadal σε αυτή τη νέα ιστορία ήταν λαμπρή – και οι δυο τους είναι αθλητές που εμπνέουν, ένθερμοι φίλοι και άριστα παραδείγματα πειθαρχίας και υπεροχής μέσα από την προσωπική τους αθλητική διαδρομή", λέει ο Pietro Beccari, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Vuitton.
Οι Core Values της Louis Vuitton
Αυτή η καμπάνια είναι κάτι περισσότερο από μια απεικόνιση δύο ανδρών μπροστά σε μια αλπική θέα, αποτελεί ένα φόρο τιμής στις αξίες του οίκου, που ενσαρκώνονται από τους πρωταθλητές που μεταφέρουν τις ιστορίες τους όπως κάνουν με τις ρακέτες τους – με στιλ, κομψότητα και ταπεινότητα. Με κάθε βήμα σε αυτές τις δύσβατες κορυφές, με τους έμπιστους Louis Vuitton συντρόφους τους δεμένους σταθερά στην πλάτη τους, ο Federer και ο Nadal αποδεικνύουν πώς κάθε προσωπικό ταξίδι μπορεί να φτάσει σε θρυλικά ύψη όταν κάποιος το επιδιώκει με αποφασιστικότητα και πρωτοποριακό πνεύμα.
