
"Πάντα ένιωθα γοητευμένος από το σινεμά. Για τη δύναμη που έχει να διερευνά ανθρώπινες ιστορίες, παρασύροντας σε. Εξετάζει προσεκτικά τον άνθρωπο, και νιώθω πως είναι μία τέχνη πολύ κοντά σε εμένα. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ ποτέ ρούχα, τα οποία υπάρχουν ξεχωριστά από τον άνθρωπο που τα φορά και την ιστορία του. Πιστεύω πως ένα ρούχο δεν είναι, και δεν θα είναι ποτέ, ένα κομμάτι ύφασμα. Είναι το μέσο που μας βοηθά να ξεδιπλώσουμε ποιοι πραγματικά είμαστε όταν το αποφασίσουμε, αφορά το πως διαμορφώνουμε τις επιθυμίες μας και την απόλυτη αίσθηση της ύπαρξης μας. Γι'αυτό τον λόγο πάντα οραματίζομαι τις συλλογές μου ως ταινίες, ικανές να μεταδώσουν την κινηματογραφική πλευρά του παρόντος: μία παρτιτούρα από ιστορίες, που ιεροποιούν τον άνθρωπο και την ικανότητα του να μεταμορφώνεται” έγραψε ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci στο κείμενο του που αφορά τη νέα καμπάνια για τον οίκο Gucci.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ιταλικού οίκου παρουσίασε την F/W 2022 συλλογή "Exquisite" στο Gucci Hub στη διάρκεια της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο. Το show ήταν η επιστροφή του οίκου στις εβδομάδες μόδας μετά από δύο χρόνια απουσίας και κατάφερε, όπως ήταν αναμενόμενο, να κεντρίσει το ενδιαφέρον.
Για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022, ο Alessandro Michele συνεχίζει το tribute του στον κινηματογράφο, δημιουργώντας μία καμπάνια που εμπνέεται από τον μαέστρο της έβδομης τέχνης και φιλοσοφικό κινηματογραφιστή, Stanley Kubrick. "Πάντα θαύμαζα την αξιοσημείωτη ικανότητα του Kubrick να αντιμετωπίζει πολλά διαφορετικά θέματα. Ήταν ένας γλύπτης των διαφορετικών ειδών (σ.σ. του κινηματογράφου), πολύ μπροστά από την εποχή του”.
Πριν σκηνοθετήσει λοιπόν την "Exquisite" καμπάνια, ο Alessandro Michele μελέτησε προσεκτικά το έργο του Stanley Kubrick με το αποτέλεσμα να είναι ένα βίντεο και μία σειρά από φωτογραφίες που αντιπροσωπεύουν την αισθητική του κινηματογραφιστή, το όραμα του designer και το DNA το Gucci. Οι εικόνες της καμπάνιας φέρνουν στο νου στιγμιότυπα από ταινίας όπως οι "2001: A Space Odyssey", "The Shining", "Eyes Wide Shut" και "A Clockwork Orange".
Η εν λόγω συλλογή περιλαμβάνει και τη συνεργασία του ιταλικού οίκου με την Adidas και τα μοντέλα φορούν κοστούμια, μπερέδες, tailored παντελόνια, κάπες, φορέματα με sporty διάθεση και κορσέδες που έχουν ένα κοινό: εκτός από την υπογραφή του σχεδιαστή, έχουν τις χαρακτηριστικές ρίγες και το "τριφύλλι” της Adidas.
Δείτε το βίντεο
Οι φωτογραφίες της καμπάνιας