
Μία αγχωτική περιπέτεια πέρασε ο Σπύρος Μπιμπίλας το απόγευμα της Πέμπτης (4/7) όπως αποκάλυψε ο ίδιος μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, αφού η πτήση του είχε καθυστερήσει για περίπου δύο ώρες και κανένας επιβάτης δε λάμβανε ενημέρωση για αρκετό χρονικό διάστημα.
Ο βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας κατήγγειλε πως οι επιβάτες της πτήσης είχαν κλειστεί μέσα στο αεροπλάνο και έπειτα από πολύωρες διαμαρτυρίες, οι υπεύθυνοι τους μετέφεραν ψευδείς αιτιολογίες για την καθυστέρηση, για να διαπιστώσουν εν τέλει, ότι για δύο ώρες περίμεναν καθυστερημένους επιβάτες.
Ειδικότερα, ο Σπύρος Μπιμπίλας ανέφερε:
"Με δυο ωρες μεσα στο αροπλάνο καθυστερηση και η sky express δεν μας ενημερωνε καν για ποιο λογο είχαμε κλειστει τουλάχιστον για να μην διαμαρτυρόμαστε… Μετα τις διαμαρτυριες μας ειπαν για ανεφοδιασμό καυσίμων, μετα οτι αλλαξε ο πιλότος κ τελικα εμφανίστηκαν καθυστερημένοι απο το Ηρακλειο επιβάτες… Αυτη μάλλον ηταν η αιτία! Η ευγενεια για ενημερωση όμως που ειναι; Ωραια εικονα για οργανωση , σεβασμό προς τον πελάτη-επιβάτη και προς τον τουρισμό…Μας μεγαλωσαν τα γενεια!!!."