
Η Λένα Αρώνη και το ArtWeek "εισέβαλαν στο σπίτι του Αιμίλιου Χειλάκη και της Αθηνάς Μαξίμου, όπου μαζί με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Μανώλη Δούνια, μίλησαν για την πορεία τους στο χώρο της υποκριτικής και όλα όσα έχουν αποκομίσει.
Ο επιτυχημένος ηθοποιός μιλώντας για τους πολλαπλούς ρόλους που μπορεί να αναλάβει σε μια παράσταση, δηλαδή του ηθοποιού, του σκηνοθέτη ή του παραγωγού, επεσήμανε ότι "Τα παιδιά (σ.σ. Αθηνά Μαξίμου, Μανώλης Δούνιας) είναι δύο άνθρωποι, που αν δεν είχαμε τη σχέση που έχουμε, θα τους εκτιμούσα γιατί αναλαμβάνω την ευθύνη τους. Η Αθηνά είναι από τους ηθοποιούς, δεν έχουμε πάρα πολλούς, που αναλαμβάνει την ευθύνη που έχει για το ρόλο. Δε θα ξεχάσω ποτέ την Αθηνά σε δύο περιπτώσεις. Στην Ελβίρα του 'Δον Ζουαν' και στη Μήδεια. Το πώς υπάρχει μέσα σε αυτές τις συνθήκες. Έχει να κάνει το ρόλο της, έναν τεράστιο ρόλο, και έχει να φροντίσει και όλα τα παιδιά, του χορού. Ο Μανώλης ξέρει ότι έχει αναλάβει την ευθύνη του ανθρώπου που αν κάποιος δεν έχει καταλάβει, προσπαθεί να εξηγήσει. Με την έννοια όμως όχι ότι ο άλλος δεν κατάλαβε αλλά ότι εμείς δεν εξηγήσαμε σωστά" είπε αρχικά.
Στη συνέχεια των λεγομένων του συμπλήρωσε πως "Επειδή εγώ λοιπόν είμαι ένας λαϊκός καλλιτέχνης και αυτό το πρόσημο το θεωρώ πιο σπουδαίο και η λαϊκότητα έχει να κάνει με το ότι ασχολούμαστε με πράγματα τα οποία είναι ήδη γνωστά στους περισσότερους, αλλά εμείς λέμε τη γνώμη μας πάνω σε αυτά. Αυτό δημιουργεί μια αίσθηση του ανθρώπου που έχει γνώμη επάνω σε κάτι γνωστό… Αυτό λοιπόν που εγώ νιώθω είναι ότι μέσα σε αυτή τη λαϊκότητα και τη λαϊκή αίσθηση ευθύνης, έχουμε αυτό που λέω ότι ο πρωταγωνιστής δεν είναι αυτός που έχει πολλά λόγια, αλλά αυτός που έχει την ευθύνη των άλλων. Και έχεις την ευθύνη να καταλάβει ο άλλος, την ευθύνη να υπάρχει ένας κοινός τρόπος αντίληψης του κειμένου, στην κίνηση, τη μουσική, το σκηνικό ή το κοστούμι. Αυτό μάλιστα δημιουργεί την αίσθηση της οικογένειας που έχουμε και με τους περισσότερους συνεργατες μας" σημείωσε μεταξύ άλλων ο Αιμίλιος Χειλάκης.