
Λίγο αφού η Donna Karan ανακοίνωσε το επαναλανσάρισμά της με μια iconic καμπάνια στην οποία συμμετέχουν εμβληματικά μοντέλα, η DKNY, η οποία δημιουργήθηκε από την εμβληματική σχεδιάστρια το 1989 ως η νεανική και προσιτή σειρά του νεοϋορκέζικου brand, ανακοινώνει το καινούργιο της πρόσωπο: την Kaia Gerber. H Kaia Gerber εκπροσωπεί "τη νέα εποχή" στην οποία εισέρχεται η DKNY, που ανήκει πλέον στον Όμιλο G-III Apparel Groups, και φέρνει φρέσκια ενέργεια με τη συμμετοχή της στην καμπάνια της συλλογής Άνοιξης 2024 – την ίδια στιγμή που η μητέρα της, Cindy Crawford, συμμετέχει στην καμπάνια της Donna Karan. To εμβληματικό αμερικάνικο στιλ, με νεοϋορκέζικη χροιά, που εκπροσωπεί διαχρονιά η DKNY βρίσκει, λοιπόν, την απόλυτη έκφρασή του στο supermodel της Gen Z.
Εκτός από το πρόσωπο της Kaia, η διάθεση ανανέωσης στην οποία προσανατολίζεται αυτή την άνοιξη η DKNY αποτυπώνεται και στη συλλογή με τα cutting-edge σχέδια, αλλά και το επανασχεδιασμένο λογότυπο του brand. "Αυτή η σεζόν φέρνει μια εντελώς νέα ενέργεια στη DKNY, με την οποία μπορούμε με εξαιρετική προσήλωση να χτίσουμε πάνω στο DNA του brand", τονίζει ο Jeffrey Goldfarb, EVP του Ομίλου G-III Apparel Groups.
Μία ματιά στη συλλογή DKNY για την άνοιξη 2024
Εστιάζοντας στα icons και στις θεμελιώδεις αξίες της DKNY, η συλλογή επαναπροσδιορίζει basics της σύγχρονης γκαρνταρόμπας όπως το denim, τα blazers, τα trench coats και τα δερμάτινα μπουφάν -όλα ανανεωμένα με ένα Gen Z twist. Η καινούργια εκδοχή του λογότυπου της DKNY δίνει τον τόνο για την παγκόσμια επαναφορά του αμερικανικού street style, ενώ τα νέα signatures του brand δίνουν ξανά ζωή στους κλασικούς κωδικούς, διατηρώντας όλα εκείνα τα στοιχεία που τους έκαναν iconic.
DKNY: η καμπάνια
Η καμπάνια, η οποία απαθανατίστηκε από τον Alasdair McLellan με στιλίστα τον Alastair McKimm, εκτυλίσσεται σε ένα στούντιο της Νέας Υόρκης, παρουσιάζοντας μια ξεκάθαρη εικόνα για την οπτική ταυτότητα του brand. Ο φακός του McLellan, γνωστός για τη φιλόδοξη και αυθεντική του πλευρά, απογειώνει τα στιλιστικά στοιχεία, αποτυπώνοντας παράλληλα την πραγματική πλευρά της Kaia -η οποία διαθέτει φυσική αυθεντικότητα που μαγνητίζει. "Η Kaia αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο το all-american στιλ για το οποίο ήταν διαχρονικά γνωστή η DKNY, αλλά με νέα ενέργεια και με νέο πνεύμα", δηλώνει ο Trey Laird, ιδρυτής και Creative Director της Team Laird, ο οποίος ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση της καμπάνιας.
Η καμπάνια DKNY Άνοιξη 2024 ενσωματώνει τη νεανική ενέργεια της Kaia, της Νέας Υόρκης και της συλλογής, κάτω από ένα αυθεντικό, ακατέργαστο, εκλεπτυσμένο φως. Ο McLellan αποτυπώνει όχι μόνο τη συλλογή, αλλά και τις υφές, τα αξιοθέατα και τους ήχους της Νέας Υόρκης, στήνοντας μια συναισθηματική αφήγηση για την ενέργεια και το πνεύμα της πόλης. Ως ένας φόρος τιμής στην εμβληματική κληρονομιά των διαφημιστικών billboards της DKNY, το βίντεο της καμπάνιας "ζωντανεύει" τις διαφημιστικές πινακίδες της Νέας Υόρκης, καθώς η Kaia φαίνεται να βγαίνει απ’ αυτές και να μπαίνει στην πόλη, συμβολίζοντας το τολμηρό άλμα του brand προς το μέλλον.
Καθώς η DKNY συνεχίζει να εξελίσσεται, η καμπάνια Άνοιξη 2024 αποτελεί μια καθοριστική στιγμή, αντικατοπτρίζοντας την ανανεωμένη δέσμευση του brand στη δημιουργικότητα, την αυθεντικότητα και την παγκόσμια προσβασιμότητα. Και εγκαινιάζει ένα ταξίδι μεταμόρφωσης, γιορτάζοντας μια νέα εποχή μόδας που συντονίζεται με το πνεύμα του σήμερα και με τις προσδοκίες του αύριο.
*Η νέα συλλογή της DKNY είναι διαθέσιμη στο DKNY Store (τηλ. 211 10 88 122) στον ισόγειο χώρο του Golden Hall, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
**Στην Κύπρο η νέα συλλογή είναι διαθέσιμη στο DKNY Nicosia Store (τηλ. +357 22 656801) επί της Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ' 17, στη Λευκωσία καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα.
Κεντρική Διάθεση Όμιλος Φάις: 211 10 88 199